fredag 21 januari 2011

V A M!

Vård Av sjuk Mumin!
Om ni märkte av mina tusen uppdateringar igår och kanske till och med hann tröttna på fröken.... så kan jag redan nu tala om att jag kommer slå gårdagen tusen gånger om i uttråkhet! Klockan är bara nio och jag är redan rastlös och uttråkad. Det som stör mig mest är att jag ändå är helt slut i kroppen, så jag orkar inte göra så mycket mer än att sitta med datorn på magen.
Funderar på att gå till vårdcentralen som tack och lov ligger typ i samma byggnad som jag bor.
Men samtidigt så är det också bland det värsta jag vet... så jag ska nog plåga mig lite till!
Men jag  MÅSTE vara frisk till nästa helg!
Det är ju NIKE konventet! Då ska vi blasta hela helgen lång i Stockholm!
Ska bo tillsammans med dessa Underbara donnor! Perine och Erica!
Kommer bli så sjuuukt skoj! Nej friskt skoj menar jag....

Missar min klipptid idag... Viva min utväxt! Snart går jag till coop och fixar den själv.... naural blond... but of course... :P Snarare natural råttfärgat! Sånna här tillfällen brukar jag få panik och faktiskt gå in i första bästa butiken för att köpa hårfärg, då vågar jag inte mig själv på den blonda inte! Nej, nej, vid dessa tillfällen brukar det bli ganska mörkbrunt... tills jag tröttnat efter en månad och besöker frisören för slingor :P

Ska försöka att motstå det idag!

Lägenhetsbudgivningen fortsätter... Ska precis dra mig ur den tvåan som vi budat på, den är uppe i 1 660 000 och den behöver fixas rätt så mycket... så den hoppar vi över....
Får se hur det blir med den 1,5an... det har dragit ut gööörlänge på tiden.
Tror det är dags att avsluta idag!

Dags att avsluta det här  inlägget eftersom jag inte har så mycket vettigt att säga :)
XoXo




2 kommentarer:

  1. Mumin, hoppade in i bastun och svettas ut sjukan! Och så ta en Mintuu och bränn bort bakterierna :). Hörde av Pernie att ni skulle bo kring söder. Vi kanske ses utanför the blast, ska också bo där i krokarna :)

    SvaraRadera
  2. Jag får göra det! Lite wiskey kanske :P
    Yay! party i like! :)

    SvaraRadera