fredag 7 januari 2011

Hårpanik och liten sammanfattning!

Varför väntar jag alltid för länge innan jag inser att det är dags för lite klipp och sling!
Kanske för att min frisör stack till australien ett par månader... tycker gott att de kan kan hålla sig hemma och sluta få barn osv, jag måste ju byta hela tiden! :)
Det är ju faktiskt lite känsligt det där, tycker det är lite läskigt att gå till någon som man inte har en aning om hur duktiga de är! När jag jobbade i Turkiet så var det en kille som skulle klippa mig och där slutade med att jag satt och bölade i stolen! hahahah det var märkligaste jag varit med om, men det blev bra...
tillslut efter ett antal förvirrande timmar :)

Vilken härlig Afro vi körde igår! GirlPower på Ullevi! Fröken Therese har en energi som kan flytta Berg! (och då menar jag inte småsten som mr jim ;)
Fantastisk donna!
Galen träningsvärk efter den Nya S-coren! AnnaMaria Tedfeldt och De andra två damerna som gör den måste ha kroppar av stål! Jag har ont i hela ryggen, upp rätstående är det enda sättet att gå idag.. AJ!

Lugn fredag på G
Hemmamys, traditionellt fredagsmys med mannen.
Gymning på Lördag med Johan... hoppas, hoppas att min träningsvärk har lagt sig tills dess...(tveksamt)
Men NYTT ÅR, NYA TAG!
Whooop!

På måndag blir det dansstep på Sportlife Backaplan., första gången jag gästspelar där, spännande!

Trevlig helg mina vänner!

AM lärde ut det nya S-core programmet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar