söndag 16 januari 2011

Träningssöndag med Duschen!

Började dagen på Sportlife Domkyrkan, Zumbafest med Zumbagurun Dusko!
Märktes att jag inte brukar träna zumba en hel timme (har ju zumba S-core annars :)

Grymt jobbigt och fantastiskt roligt! Nästa vecka blir det 90 minuter med milfmalin, mig och dusko!
Samma tid samma kanal :) Inte missa detta!

Sedan stannade jag kvar och houseade ihop lite step :) Gick ganska bra... inte redo och använda den än så imorgon på backaplan så blir det den andra, gamla koreografin, ska tom spä ut den lite så det blir lite lättare... jag tror att de blev ganska så chockade sist mumin va där och härjade... så jag ska lugna mig lite imorgon... försöka iaf ;)

Något annat skoj som händer är att vi lagt bud på en lägenhet i nordostpassagen... så håll tummarna att vi får positivt besked i början av nästa vecka... eller positivA besked snarare :P
Kram på er!


1 kommentar:

  1. HAHA MilfMalin, du e la för rolig!Håller tummarna för dig sötnosen!

    SvaraRadera