torsdag 13 januari 2011

Imorgon är det sista dagen....

En vecka kan gå väldigt fort... det gör det oftast.
Den här veckan har gått extreeeemt långsamt...
Då syftar jag såklart på Nike röstningen. Jag har varit väldigt disträ och knappt kunnat tänka på något annat om jag ska vara helt ärlig.
Det hade vart så FETT NICE om jag fick åka dit och chocka röven av både deltagare och jury!
(säger jag nu... kommer säkert bli en skön mix av chock och safea :)
Men skulle det inte gå vägen... så ska jag säga helt ärligt att det skiter jag i!
Jag är så otroligt nöjd och RÖRD över hur engagerade alla har varit i detta röstfiskeriet!
Alla har varit så osjälviska, stöttande och ja som fröken Dansaskrattaleva så fint uttryckte det så har det varit Sara-mania!
Ni gör mig så lycklig! Jag känner verkligen att det ni redan bidragit med är en vinst i sig!
Och jag kommer att fortsätta att njuta av att inspirera alla som vill bli inspirerade!

Nu tar jag inte ut något i förskott :)
Så fortsätt tracka dina vänner/familjemedlemmar/bloggläsare/facevänner och fortsätt rösta!
Glöm inte bort att du får rösta många gånger du vill och imorgon kommer jag inte besvära dig mer angående detta! :)
Här är länken om någon har missat den :) röstlänk
Hade för övrigt en full core och zumba idag, och 18 pers på S-senioren!
Ullevi rockar fett! tror att vi kommer få klagomål av grannarna snart... har hört att det viskas om vibrationer i huset på andra sidan gatan... ;)

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar