söndag 9 januari 2011

Med lite småpanik i rösten ber jag DIG ödmjukast... hjälp mig nu... :)

Jag gick vidare... gissessss!! Woho!
Blev uttagen till Nikes Top instructor, en tävling på Fitness magazines hemsida.
Bara det känns iof som en vinst i sig!
Men ändå är det bara halvvägs...

Nu Behöver jag DIN hjälp för att bli en av de tre som går vidare och får presentera på
Nike 2011.

Det är en fantastisk chans för mig som instruktör att få växa och utvecklas och jag är så otroligt tacksam för den tid som du lägger ner. Vi har 10-14 januari på oss att rösta.
Så om du tycker att jag är värd det, eller bara vill hjälpa en vän, medmänniska, bekant i nöd, prata gärna om det på dina klasser, blogga och sprid det bland dina vänner.
Oavsett hur många röster du fiskar så tackar jag dig ödmjukast för din hjälp!

Det var allstå det här jag menade när jag skrev - kan man tacka nej till utveckling...
Nu vet ni :)

Tack för att du hjälper mig att sikta mot stjärnorna! :)


Så här glad kommer du göra mig! ;)

4 kommentarer:

  1. Soo worth it darling :) röstat var det här!
    kram

    SvaraRadera
  2. Röstat :) Klart du kommer gå vidare tösen, så grym som du är!!! Tror att Nike blir snäppet hetare om Mumin får vara med och leka där ;)
    Stor kram från Spanien... önskar allt att jag skulle dit med!!!

    SvaraRadera
  3. Och jag önskar så att jag kunde rösta hur många gånger som helst men det funkar väl bara om man tränat för dej inte bara att man är en Mumin vän? Kram

    SvaraRadera
  4. Tack godingar! Lena dessvärre är det muminvänner som jag verkligen behöver just nu! Så sätt hela bkk på röstning! Man kan rösta hur många gånger som helst ;)

    SvaraRadera