onsdag 12 februari 2014

Busy DAY!

Idag har jag bokat in massa jobb! WIIIIIIIIIIIIIII!! :)
Riktigt roliga saker väntar i mars!

Jag kommer att arbeta några dagar i veckan som hälsopedagog/coach på Futura. Ser supermycket fram emot det!


Jag kommer även att hålla massa klasser och utbildningar!
Imorgon är det Zumba och CX-premiär för fröken.
Tufft att komma igång nu och få in alla koreografier i huvudet! Som tur är har man några grymma kollegor som hjälper till och stöttar!

Lite mer otippat är det att jag ska köra några guidade turer med utbytesstudenter till Kiruna! Jag gjorde det för några år sedan, men därefter arbetade jag så mycket så tiden fanns inte riktigt.
Så det ska bli superroligt att åka upp igen, ishotellet, hundspann och lapporten här kommer jag! ;)

För att vara arbetslös så jobbar jag nog alldeles för mycket! ;)
Men det känns roligt att få pussla ihop alla olika delar och verkligen göra det som känns riktigt riktigt roligt!

Hmm du undrar säkert varför jag slängde upp en underkroppsbild mitt i alltihop! :P
Fick nämligen dem idag för att jag är en sån trogen My boost drickare!
(ibland behöver man lite extra energi ;)
Superfina tights från MXDC!
Boost i dubbel bemärkelse!

#nöjdtjej!

Inspirerasmedmig


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar