söndag 9 februari 2014

NYSTART!

Som ni säkert har märkt så har jag varit lite frånvarande den senaste månaden.

Januari har varit fylld med livsenergi och inga som helst "måsten" bara sånt som jag känt för att göra.
Lite medicin för själen och kalibrering av kompassen. ;)

Nu är jag tillbaka full med ny energi och sugen på att ta tag i vardagen.
Jag kommer att börja igen med klasser från nästa vecka(v 7)
På tisdagar kommer jag att köra MRL 12.00 på exklusive och nu på tisdag blir det team Sh'bam med Niklas på exklusive 17.40!
Kom och lek! Jag har saknat min tisdagsgrupp supermycket! :)

Torsdagar kommer jag köra Zumba och CX 11.00 på Ullevi, ska bli riktigt roligt att komma tillbaka till den klubben SAMT att göra Zumba och CX comeback!

Det är dags att komma i form... har ju en galen träningsutmaning framför mig! Tjejvasan den 22 februari.
3 mil med 3 kilometer i benen, det är väl nästan samma sak...
eller?

Nu ska jag in i vardagen igen! Februari och mars verkar redan fullspäckade!
Det ser jag fram emot! :)

Inspirerasmedmig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar