söndag 16 februari 2014

Vintersponsra mumin?!

Då är det dags för den sista delen i tjejklassikern, Vasaloppet!
På lördag ska jag släpa mig runt 3 mil i skidspåret. Känns skönt när man har degat i typ en månad! :p

I alla fall lite häftigt att jag har gjort alla delar snart som jag började planera för ca ett år sen!
Kommer ta mig i mål även om jag måste krypa fram! ;)

Dock har jag ett liiiiitet problem, äger inga skidprylar vilket ju faktiskt är rätt så nödvändigt att ha! ;)

Så det här blir en allmän vädjan.
Har du skidor eller skidkläder(framför allt typ utomhustights) som jag kan få låna eller hyra torsdag till söndag, let me know asap! :)

Hade hjälpt mig otroligt mycket!
Baaah!! Galet att det snart är dags!


Håll att tummar du har! :)

Inspirerasmedmig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar