söndag 30 januari 2011

Söndag toppade lördag, NIKE blast 2011

Vilken fantastisk träningshelg!
Efter lördagen så var jag helt slut!
Massa klasser som va superbra och roliga! Men efter dagens klasser som VERKLIGEN hade det där lilla extra, så kändes lördagen rätt blek...
Som jag skrev tidigare så körde jag en dansaerobic, rock house tema med dorotka baburin som första klass! Grym, grym
Haha insåg precis att jag åker första klass på tåget.. Najs!
Jaha hur som helst, dorotka lika med rockhouseaerobicdrottnimg! Hon använde verkligen sin musik! Efter det här så trodde jag inte att det kunde bli bättre!
Men en skön ragga med Kimmo jukkuri satt som en smäck!
Älska Kimmo och älska ragga! Ren glädje att få bounca loss! Ljuvlig klass!
Sen var det dags för Sportlifes egen coola Åsa Eriksson, booty Walk... Det kan ju inte gå fel :)
Mycke rumpa mycket älska dig och din kropp som du är! Tydligen är det också en "Hänninen" att gå ner så lågt å skaka rumpa att det finns risk för snigelspår i golvet... Tack för den! :p
Sist men inte minst!
Piruettguden Robert Sörensen!
Dancefusion lika med dansaerobic, härliga kombinationer... Grym musik och härlig energi!
Gillar hans pedagogik... Skönt flyt genom hela klassen! :) den här gången var jag inte lika loss... Tills det kom en snubbe och tryckte upp en filmkamera i nyllet på mig...bye bye till den koreografi som jag hade snappat upp! :)
Efter dessa grymmeklasser var det även chairtease med marvin foster.. Där tog min energi slut! Men han var grym! Satt på sidan och blev inspirerad, får se om jag kan få ut en video lite senare på sportlifebrudarna nonne och heydeck! De körde en riktig teaser!
Hmmm om ja ska ta mig en liten kaffe... När ja ändå hamnade här!
First class baby!

Stor kram till Erika Almen som har släpat runt på mig i Stockholm!

Xo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar