måndag 17 januari 2011

inte idag heller...

Hepp inget besked i dag heller... dem vill visst plåga mumin in i det sista...
Undrar om de hör av sig till mig först... tror nog inte det eftersom de har lovat att lägga upp det på hemsidan imorgon.
puhhh späääännande!

Däremot fick vi besked av mäklaren idag... dem kommer typ ha visningar så länge de behöver för att få ut typ 200 000 över utgångspris... riktig fulgubbe... stort ogilla på den! Så idag har någon budat över oss... vi kan gå upp lite till så vi får se vart vi hamnar :)
Letandet fortsätter
Puuuh spääännande!

Trots all väntan!
Så har jag haft en underbar dag... kommer inte att bli några problem att vänja mig vid min nya 80%iga tjänst :) Mer tid till Sara! :)

Hade en minst sagt härlig danstep på Backaplan. MASSA fantastiska idoler! Massa tjoande! Precis vad jag behövde nu när jag går i väntans tider! ;)

Har även börjat planera ett litet minievent i Arboga
men det får va en cliffhanger än så länge!
klapp å kyss mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar