tisdag 18 januari 2011

Det gick inte den här gången...

Tyvärr fick jag inte flest röster så jag har inte gått vidare...
Känns bra att äntligen få veta!
Men stort tack till alla som har ansträngt sig för min skull.. Det saknades bara 200 röster typ... Jag tror att hade jag verkligen, verkligen velat detta så hade jag stått för de rösterna själv :)
Men jag ser ändå det här som en positiv upplevelse! Jag har så fantastiskt stöttande och härliga människor omkring mig! Och det är alltid bra att filma sin klass... Det lär man sig mycket på!
Det här va visst inte meningen :)
Jag ska fortsätta på min utsatta väg med egeninspiration den här terminen och suga i mig kunskap!

Men nästa gång det beger sig.. Shit vadni kommer få räkna med en taggad sara!!!!

Nu blir det bara lek och fest på Nike!
Det ser jag fram emot!
Kram på er!

Skickat från min iPhone

1 kommentar: