onsdag 5 januari 2011

Shit vilken dag!!!

Puh! var ska jag börja :)
Schemastrul och släcka bränder... börjar bli min vardag nu... peppar :)

Fick ett minst sagt omtumlande samtal idag. I positiv bemärkelse!
Efteråt så vrålade jag värre än ronjas vårskrik, mer som en stucken gris... lycklig stucken gris... stackars Freddie såg helt glad och skräckslagen ut på samma gång... även Berget kom utpulsade från sitt rum för att kolla vad det var för fel.... hahahahaha mycket märklig situation!
Mer om detta får ni veta på måndag! ;)
Vill bara säga att jag är otroligt tacksam över mina vänner och kollegor! Det är fantastiskt hur dessa människor kan glädja sig så osjälviskt för mig skull!
Jag blir så lycklig att jag nästan vill gråta! Wiiiiii Fy vad bra jag är!
Feting klapp på axeln och fetingklapp till alla som har hjälpt mig och stöttat mig!

Sedan intog vi Scandinavium!
Massa folk på läkarna och extremt dåligt ljud! Men vi gjorde vår grej, skakade lite rumpa... strippade lite...
så jag tror de va nöjda. Vi representerade Sportlife big time!
Nu är jag helt utpumpad!  Vilken urladdning det har varit idag!

Men innan jag kastar in handduken så måste jag plugga lite core till imorgon.
Ullevi är fullbokad! Me änd popen ska intaga scenen!
AfroPOWERdance! Shit vilket Power det kommer bli! Sista gången efter nästan två år :)
Kommer bli riktigt bra!

ÅÅ glömde även, idag hade vi TRE TIMMAR BODYCOMBAT på Sportlife Domkyrkan
Kolla in detta!
Grymma deltagare och Galna instruktörer!



Kram på er alla!

1 kommentar:

  1. Grattis! Jag tror jag har en STOOOOOR aning om vad det handlar om. Nu håller jag tummarna ännu mer :) Kram!

    SvaraRadera