söndag 2 januari 2011

Redo för årets första uppdrag!

Träffade min fina crew idag för att anpassa dansen som vi ska köra på Scandinavium på onsdag redan!
Folk är ju där för att kolla på innebandy.. Men ändå! Det är ju inte varje dag som man uppträder på Scandinavium ;) när jag tänker efter så är det nog tom första gången :D
Men med de här damerna och Herren kan det inte gå fel! Wii spännande!
Håll även tummarna för mig den här veckan... Det kommer jag verkligen behöva. Jag hoppade för en utvecklingschans... Det va inte något svanhopp... Mer som ett ynklig oförberedd padda som går passgång! Men jag struntade det! Vågar man inte så kan man aldrig vinna. Nu ska jag sluta prata i gåtor, men håll gärna tummarna och skicka mig massa positiv energi och tur så kan jag slinka med! :)

Nu är det nattisdags snart... Första arbetsdagen imorgon (för 2011 alltså ;)
Om min iphone vill larma... Bäst att sätta på min hederliga eriksson också så jag kommer i tid!

Kram på er!

Snoozat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar