tisdag 11 januari 2011

Modevisning

Min andra modevisning någonsin, första var för DNA där fantastiska Lhina arbetar... eller ja, äger :)
Idag var det dags för gång nummer två!
Och på fredag nummer tre...
Vi visade upp kläder på intersports huvudkontor i krokslätts fabriker. Hade min trogna danscrew med mig och som ni ser på bilden är vi inte sena på att posea (eller hur det nu stavas)
Vi körde våran dans som vi hade på fitnessfestivalen och struttade runt lite i sköna och ursnygga träningskläder! Eller ja... de andra hade träningskläder, själv fick jag ha en sporttop och ett par baggiga byxor. Jag tycker att designern borde vilja visa upp sina kläder... men icke hon tyckte att mitt navelsmycke räckte! INTE fick jag nått vidare medhåll av min crew heller... men i sista stund fick jag tag i en jacka som jag vägrade släppa ifrån mig... fören det var dags för Powerstrip delen i dansen...då åkte den av igen... jäkla Åsa! (läs fantastiska åsa! :)

Kram en halvnaken mumin!

Vill passa på att tacka er alla för ert engagemang kring Nike-röstningen!
Jag är så himla glad och tacksam för allt fint ni skriver!
Nu får vi ge järnet till fredag! 
Glöm inte bort att du får rösta hur många gånger som helst! Röstar gör du här
Kram Sara

1 kommentar:

  1. Hahah, loves it! :D De är ju du som står för mage i vårat crew GULLET!

    SvaraRadera