lördag 15 januari 2011

Bowling och HardRock med citycrew!

Avskedsmiddag med Citycrew! Vår fina chef Lisa Berg ska gå ner i tjänst och inte vara kvar på Sportlife Domkyrkan. Så klart supertrist! Men vi avslutade i alla fall sista arbetsdagen med flaggan i topp! Bowling  på hardrock... jag kom på fjärde plats... av fyra... inte så himla bra. Virtuell Bowling var ingenting för mumin... plus att det var fel på just vår bana :)
Sen käkade vi mega hamburgare på samma place, drack lite drinkar och skakade rumpa!
Trevlig kväll!
Dock blev det ganska tidigt för fröken Hänninen, tog spårvagnen hem i snöstormen.
Så idag blir det soffläge och mys hemma... lite ledsen dock att jag missar the academys konvent som befinner sig på Sportlife Partille idag.
Hade jag varit i bättre form hade jag garanterat varit där och testat Indoor Walking med den här hetingen Anna-Maria T. Men men det får blir en annan dag... som tur är hänger hon ju en del på Sportlife så vi hinner med det ändå!

Igår avslutades NIKE röstningen... känns supernervöst och jättespännande!
Igår fick ja frågan om jag har röstat mycket själv... det gjorde att jag fick lite ångest.. för det har jag inte alls gjort. Jag får helt enkelt lita på att alla omkring mig har gjort sitt bästa och att folk har röstat för att de tycker att jag är en värdig vinnare...
Så håll tummarna hårt så återkommer jag med resultatet här på bloggen :) 
Svar får vi innan 18/1.


En kyss för lite extra tur... funkade inte :)
Fina, snygga, grymma damerna i mitt lag!


Konkurenterna som också va löjligt snygga... trots att de slog oss...
Muminspår utanför dörren hemma... undrar vem som var där i natt och smög...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar