fredag 28 januari 2011

Fredagsstress!
Börjar hos frissan! Finaste sandra gör sin grej! Farväl utväxt!!!
Packa, packa och packa! Ingen aning om vad jag får med mig! Men träningskläder är det viktigaste... Å det får vi ju på Nike... Lr skor iallafall och kläder finns att köpa!
Så det borde gå smärtfritt! :)
Ska bo hos bästaste Erica som va min roomie för hmm tre? År sen kanske :)
Vi ska fika ikväll med lövet och Elena som också har stått som värd vid mina tidigare stockholmsbesök!
( den ena bättre värd än den andra ;)
Vet inte så mycket mer om vad vi ska göra mer än att dansa och träna... Hoppas INTE på utgång! Har dåliga minnen från förra årets bakisdag... Inte så bra att träna fyra pass när man är bakis... NEJ middag och godis låter som en bättre återhämtning :)

Nu BK uppladdning med min bästa Johanna!
Let's Go!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar