fredag 28 september 2012

Telefonpratare?

Jag säger nej! Nu syftar jag inte på telefonsäljare som ringer och tjatar.
Nä jag menar att jag ogillar att prata i telefon!
Vilket är konstigt för när man var yngre så hängde man i telefonen i timmar plus några till! Vet inte hur många gånger som mina föräldrar skällde på mig för att räkningen blev för dyr!
Plus att man förstörde sladdar...(för att man drog så mycket i dem att dem blev raka, istället för sådär "snurrade" bara för att man ville prata så mycket i fred som möjligt!)
Hihi hur som helst! Ogillar att prata i telefon! Vet inte exakt vad det beror på... Men jobbigt att hålla telefonen vid örat... Jag har ju klena "guns"... ;) För när jag har headset så babblar jag mer än gärna!
Men oftast beror det på att man ska bestämma något med någon.. Kanske tom träffas om en kvart och ändå så ska man babbla på i all evighet om allt och inget. Fattar inte! Eller om någon ringer mig så undrar jag vad dem vill tills det kommer fram. Allt innan dess läggs absolut inte i minnesbanken. Säg vad du vill! Linda inte in det i 30 min!
Nä konstigt!

Tror att jag ska åka hem och skaffa mig lite social kompetens! Telefonkompetens!

Kan man beställa det?

Happy friday!



Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar