torsdag 20 september 2012

13.51

Är det exakta beloppet som jag har på mitt konto.
Gjorde en sista handling igår, hade 120kr kvar. Räknade varenda vara som jag köpte, falukorv räcker länge 27kr, broccoli 7kr osv. När jag har handlat för ca 100kr så inser jag att jag bara MÅSTE ha en Marabou chokladkaka, digestive!
Köper aldrig det annars! Utan överdrift så är det säkert över ett år sen jag gjorde det senast!
NÄ Klart jag köper en willy Vonkamegachokladkaka för mina sista slantar! PUCKO!
Jaja den var god iallafall. :)
Plus att jag fick ihop ett par matlådor :)


Falig korv med grönsaker och


Kyckling med morotar å brysselkål! Jag klarar mig lätt till på måndag! ;) ( lön alltså för dig som inte slösat som jag denna månad! ;)

Idag har jag steppat och Sh'bamat på backaplan! Shit vilka "posörer" vi har där!
Fantastiska!

<3
Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar