tisdag 4 september 2012

Just did it!!! :)

Jag är en såndär som äter det mesta. Ställer nån fram mat/fika till mig så har jag svårt att säga nej. När det idag dukades fram en banan till frukosten så var det ju så klart bara jag som högg in i den! (det är väl nyttigt med banan?) ;) neneee inte som bakelse kanske... Strunt samma!


Idag satte jag den sista korren till danssteppen på torsdag!!! Kommer bli gryyyymt! (ev lite vingligt eftersom det är första på flera månader) Men jag tyckte jag fick ihop det bra! Robert Sörensen snodde ihop en tokbra finallåt till mig. Så alla förutsättningar finns där! Kom och skutta på torsdag kl 17.20, Backaplan! Längtar!! :)


Försökte få till en bild på mina nya favvisbyxor!


Nikes snyggvebralls! Just Do it! Just did The koreografi så jag är sjukt nöjd! :)


Sen blev det Sh'bam med bland annat dom här hetingarna!
Bra dag!!! :)

Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar