onsdag 26 september 2012

Special treatment! ;)

Kan man lätt säga att jag fick idag! Hoppade in akut på ett zumbapass med bara nybörjare... En hade gått tidigare men hon erkände innan passet att taktkänsla fanns inte!
Hihi härlig grupp som ändå gav allt. Det är alltid nyttigt som instruktör att behöva ändra i sitt "ordinarie" passupplägg för att kunna vara på en nivå som passar deltagarna.
Härlig känsla!
Även om jag måste erkänna att jag surade fett mycket innan för jag har annat "Pappersarbete" som borde prioriteras!
Jaja så är det ibland!


När man får sånna här superdrinkar så är det ju inte svårt att vara glad! ;)


Nästa gång du tränar, be om glassproteinshaken EFTER ditt pass Mmmmmums!!! (helt sant, det är inte glass och den är INTE onyttig!) min nya megamumsfavvis!

Imorgon är det step på backaplan! 17.20! Kompa ut och kom och dansa! :)

Niinspirerarmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar