onsdag 5 september 2012

Gourméonsdag!

Kanske inte på början av dagen... Kom knappt upp ur sängen i morse! Så himla toktrött! Tillslut ramlade jag in hos min Söta PTkollega prick på mötestiden! Hon undrade nog vad katten släpat in och om jag konverterat från mumintroll till kines (inget menat förlåt) så hon frågade försynt om jag behövde en kvart extra för att vakna... Hahaha J A!

Även om det inte syns så kom vi faktiskt igång! Men mellan varje övning så dör jag lite... På riktigt!


Sötnöten kollar så att TRXen håller!
Bäst att lägga till en bild så ni ser att jag faktiskt inte bara latar mig!
Efter jobbet fick jag även övat lite step till imorgon! Hyfsad nedbruten korre (koreografi) ser verkligen fram emot att få testa den! Wiiiiiii!!!!


Sen mina vänner, blev det lyxmiddag hos Åsa



Oxfilé och chokladfrossa! Kan en onsdagkväll bli lyxigare än så?!
I think not!

Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar