tisdag 18 september 2012

Min egna EXKLUSIVA Crew!

Det kändes lite så idag!
Sh'bampremiär!
Jag och Amanda teamade! Massa godingar som höjde stämningen! Hela SEX B-boys!
ShSMACK i like IT!!!!
Efter passet så kom jag ut nöjd och svettig! -gick ju bra det där!
Japp... Om du då bortser från alla fel som vi gjorde :) typ i brittanlåten står jag och ålar mig medan mandy ligger på golvet med resten av crewn Och SKRIKER gör som henne!!
Eller att jag i 10an inte kan komma på vilken låt det är... -vad gör vi? Är det min låt? Vad ska det va?!?? Aaaah salsa... Sen satt den... Hihi skulle kunna rabbla upp lite tokigheter till... Men skulle nog ändå vilja hävda att det gick bra! Måste bero på de coola deltagarna! Ni skulle sett deras gangsterpose! FETT!!!


Helt klart bättre än den vi fick till!
Har du nått du vill säga mig Amanda!? ;)

Imorgon kör vi igen!!! Då hoppar Ahlberg på tåget!! Wiiiii
17.30 frölunda!
Om du är lite sugen på att testa Sh'bam så är det imorgon som gäller! Man vet aldrig vad dem där brudarna kan hitta på! ;)

Inspirerasmedmig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar