onsdag 19 september 2012

Att vara instruktör...

Pratade med en vän igår... Så idag vill jag säga, Näää...det är fan inte alltid lätt att vara instruktör! Oftast ger man sitt allt och oftast får man kärlek tillbaka.
Men ibland. Du vet... När Du har slitit ihop sin koreografi. Letat låtar.
Gett ditt ALLT för att dela den glädje och passion som du känner inför ditt pass.

Ibland får man ingenting tillbaka.
Ibland ignorerar dem dig när du pratar med dem.
Ibland kommer det inte en människa på ditt pass.
Ibland sågar dem dig vid fotknölarna och säger att DU är den sämsta instruktören någonsin... Bara för att dem inte gillar din musik...eller dig som person...
Ändå fortsätter vi att ge! Får man sig en törn så slickar man sina sår lite kör vidare igen. (i alla fall jag gör så..)

Varför gör vi det? Varför gör DU det?

Jag gör det för att jag älskar dans! Jag älskar att skratta och jag älskar att göra det med andra! Jag älskar att se andra utvecklas och bli starkare! Jag älskar att jag kan ge andra människor ett bättre liv och bättre fysik... Genom att bara ha roligt!


Men ibland krävs det blod, svett och tårar! ;)

Tack till mitt sh'bamCrew idag!

NIInspirerarmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar