torsdag 6 september 2012

jaaa.... nääää...

Ibland går det bara inte riktigt som man vill... alls...
Suck! Tänkte att jag skulle ha endorfinkick AB idag! Mitt första danssteppass för terminen.
Men nä. Det var overload i mitt huvud. NO kontakt!
Jag skulle kunna fortsätta om jag vill vara riktigt kritisk... men så hård ska jag inte vara mot mig själv.
Gud va bra jag säljer mig idag känner jag! NOT!
Nä tänker ändå ge mig lite dispens. Kunde ju varit värre.
Ingen gick ju ut iallafall och hjärngympa är ju bra skit! :)
Det kan väl inte gå så himla bra när man inte kör på flera månader.
Jag har ju levt med Sh'bam och Zumba dag och natt... det är inte riktigt samma sak.
Så kan det vara. Nästa torsdag tar vi nya tag! Inte så mycket annat att göra! :)
Jag bjuder på en solig film "fotmothav" istället. Känns passande efter att ha hängt ute i spöregnet!



Eller så hittar men lite glädje i regnet...glädje -JA!
Sång -NEJ! ;)


YouTube Video

Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar