söndag 3 juni 2012

Videoglimtar Blåbandet..bildglimtar kvällshäng...

Vilken härlig födelsedag jag hade igår/natt/morgon!
När jag vaknade så kändes det lite märkligt att vakna upp själv... har nog inte gjort det... typ någon gång vad jag kan minnas tidigare...
Men jag hade lite mysfrukost och tårtpill och sedan bar det av till Sportlife Lindholmen.
Jag och Dusko bidrog med en zumba och vi hade massa fantastiska deltagare som bidrog med sin tid och pengar till Barncancerfonden! Jag hoppas att ni alla förstår hur viktiga ni är!

TACK!

Här kommer lite småglimtar av två överspeedade zumbianer...


Efter Zumban minlgade jag lite och käkade tårta! Det var så många godbitar där så det var svårt att veta om man skulle välja fikat eller nafsa på alla dessa goa människor! ;)
Sedan åkte jag med min kära vän Johanna och blev bjuden på lunch!

Vi åkte vidare hem till mig och fixade lite eftersom jag skulle ha lite kalajs!

Fick denna fina av Malsan! balanserad diet it is!
Istället för två glas vin blev det två glas comso ;)
Vi invigde takterrasen! ... Det var snorkallt! :)

Äntligen är mitt blonda yrväder hemma igen! Jag var inte så flitig med kameran... skulle vilja lägga upp bilder på alla som var här! (ni blir säkert glada att ni slipper) Jag hade en grym kväll med lekar och härligt gäng häng! Tack för att ni tog hand om mig på min dag. Det betyder mer än ni tror! Jag är så glad att ni finns omkring mig. (jag vet jag är så där överdrivet tacksam, sorry, but true!!)

TACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar