tisdag 26 juni 2012

Semme sooo faaar! (pics)

Gissa vilken reklam? (haha jaaaa även jag blir uttråkad efter ett par dagar på solstolen ;)

YouTube Video

Grekisk sallad står på menyn minst en gång om dagen...(det här var nån egenkomponerad tonfisksvariant!... Hungrig konstant så det blir typ "eftermiddagsmiddagen" mellan lunch och middag... )


Baaaadkrukor äääär vi allihopa, aaaalohooopa... Njae det är mest bara jag faktiskt...


I'm a finish lady! Hatt, brillor, parasoll å faktor 25! ... Ändå brände jag mig igår... Trodde att mina finska gener hade pra pigment?!


Läsning. Den mesta aktiviteten än så länge!


Som sagt dom andra är inga badkrukor. Henningsson brukar vara snabbare i än upp (även om bilden säger annat! ;)


Igår käkade vi crêpes! Choklad och banan! Mumma! Två lyckliga donnor!


Undrar om det inte börjar bli frappedax?!

<3

Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar