måndag 11 juni 2012

SemesterPANIK!

Det börjar dra ihop sig nu!
Det är sista veckan på vårschemat! En ynka liten step kvar! Kom och lek med mig på torsdag! 18.30 backaplan!!!!
Wiiiiii!!! :)

Till saken då... Min semester startar efter midsommar! Tre veckor har jag... En vecka kommer bli sol och bad... :) Någonstans med dessa damer!


Men sen är det ju två veckor kvar!
Hemma vill jag inte vara... Speciellt inte om det är dåligt väder... Vilket det ju ofta är i den här staden! :p

Lite sugen på USA... Blomstrande Emma ska plugga där... Men hon kommer ju vara lite upptagen å jag känner mig lite sällskapssjuk!
Ååååå är det ingen som har ett hus i ett varmt land å vill ha en mumin på soffan ett par veckor?!

Tycker du ska höra av dig omedelbums! ;)

Godispausen går hyfsat! SnyggAmanda som är på "min sida" stod i butiken i helgen och avvägde om hon skulle köpa KK.. Men det gjorde hon inte!
FEMMA!!! ;)


Fantastisk dag på jobbet! Fantastiska människor!

12 fjuttiga dagar kvar!
SMACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar