torsdag 14 juni 2012

Vad lite det krävs!

Idag har jag fått kärlek! :)
Först på fejsbook, en anställd gulleman som skriver att jag gör honom glad och att jag gör ett bra jobb! En två veckors sen födelsedagshälsning... Men den var lätt värd att vänta på! ;) FINA ord!
Sedan kommentarer om min klass och hur folket vill ha mer step!
Kärlek från mina vänner och kollegor som har droppat in på kontoret! Lyckliga jag!
Blir sådär mesrörd i vanlig ordning!
Men vad lite det krävs egentligen för att få någon att må bra!
DU gör ett bra jobb! Du gör mig glad! Ditt skratt smittar! Snygg tröja! Balla smycken! Rolig fejanstatus igår! ;)
Det krävs inte många ord för att göra någons dag!
Sprid mer kärlek och beröm till folket omkring! Du kommer få igen det!
Sista zumban för den här terminen imorgon 11.30 på backis!




Eller varför inte bara rita en glad gubbe på tappen?! ;)
Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar