fredag 15 juni 2012

No Fredagsmys här inte!

Jag skulle kunna få det att låta som att det är en underbar fredagskväll hemma i soffan slapping framför TVn!
Men det känns inte riktigt så.
Visst är jag hemma och hänger!
TVÄTTAR!
Är det lagligt en fredagskväll?




Btw så har jag blivit lurad!
Vad hände med vittvätten?! ;)
OCH så förbereder jag teorin inför utbildningen i helgen!
Kommer bli två intensiva dagar!
Sen är det bara SEX arbetsdagar kvar innan semestern! Tjooohoooo!
Trevlig helg!!

P.s boka in Sh'bam på Frölunda på måndag! Release med mig och snyggKarin!

Inspirerasmedmig!

2 kommentarer:

  1. Då är vi fler som har en fantabulous fredag i tvättstugan idag!!! Stort gilla på den!

    // Caroline

    SvaraRadera
  2. Bra där fröken Andersson! Nu känns det lite bättre! ;)

    SvaraRadera