måndag 4 juni 2012

Gamla minnen blå!

Idag poppade den bilden upp på min Facebook! Hur tantig man än var så var jag ju tvungen att FET GILLA! Så även många andra gamla kollegor med mig.
För det är en otroligt rolig upplevelse att vara guide och man får så många fina minnen och träffar otroligt häftiga människor! Även om det just då inte känts så lyxigt.. Utan ofta slitsamt och stressigt så är det ändå lätt en period i mitt liv som jag kommer se speciellt på! Har haft hur roligt som helst och rekommenderar alla som jag kan att åka iväg! Det är en grym erfarenhet och man utvecklas otroligt mycket! (sen kan man ju skippa tsunamijäveln...)
Men allt annat rekommenderar jag!:)


Hihi fina blå minnen!
Får mig att längta ännu mer efter sommaren!
MEN snart är den här! Semester på ingång! Det är nära nu!
Kör mina klasser till vecka 25, sen blir det lite semester!
Håll ut med mig några veckor till! ;)
SMACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar