fredag 1 juni 2012

Äntligen helg!!!

LÄNGTAR till imorgon! Känner mig som ett litet barn som inte kan sova dan för julafton... Vilket känns lite absurt...för jag fyller ju hela 31 år! Helt sjukt att jag har blivit så gammal! Löjligt glad och tacksam för varje år med liv jag får.
För alla är det inte självklart...
Vart fjärde barn dör i cancer.
(oj, vilken vändning det blev här... Did not see that coming)
Imorgon ska jag dra mitt strå till barncancerfonden!
Det kan du också göra! För bara hundra kronor (typ en megafika på stan) så kan du rädda liv!
Vill man inte göra det i form av Zumba så blir det annat trevligt mingel, priser, fika och mys!

Ses imorgon 10.15 uppställning Sportlife lindholmen!

Hjälp oss att hjälpa! Allt vi samlar in går oavkortat till barncancerfonden!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar