fredag 8 juni 2012

Då var det dags igen...

Varför är jag sån rastlös själ!?
Jag är supernöjd med mitt liv! Jobbet, vänner, lägenhet, familj!
Nu när allt är så bra så börjar jag leta utmaningar i vardagen. Massa frågeställningar, ska jag byta stad, ska jag ta nån kurs, vad ska jag satsa på för klasser osv.
Små/stora ändringar eller justeringar som gör att man pushar sig själv lite extra och utvecklas i sin arbetsroll eller privat! Jag behöver alltid ha en liten tå utanför min trygghetszon! (ja tå! :) Absolut inte mer... Det gör jag bara ibland för det tar mycket energi)
Jag vet ju att allt går bara man vill det... Men det är inte varje dag man vet vad man vill!
Hmmm skulle behöva bli coachad för att bena ut mina tankar... Istället för att bara kasta ut dem här till er! :)
Mmmm ska verkligen ta mig en funderare under helgen!

Vilket för övrigt kommer ge mig massa inspiration! Det är dags att utbilda nya aerobic o stepstjärnor!
Kommer bli kanooooon! :)

Har du några utvecklingtips bring it ooooon!!!


Weee are gooooing up uuup up uuuup!


Trevlig helg!


Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar