måndag 28 februari 2011

Nytt S-core Fokus

Din startposition!
Den här veckan går jag extra tydligt igenom startpositionen, så att rörelsen blir så korrekt som möjligt, så att du tränar rätt och belastar rätt! Grymt jobb av Sportlife domkyrkan idag. Speciellt armhävningarna!
Nästa gång vi övar är på Torsdag 11.30 Ullevi.

Beach 2011 här kommer vi! :)

Fick ett spännande jobberbjudande idag! Fantastiskt arbete och chans, dock inte i Göteborg... vilket gjorde mig förvirrad. Jag vill absolut arbeta som detta och jag vet att jag passar grymt för det.
Så det krävs en ordentligt funderare.
Vi får se hur det går... fortsättning följer :)

Ingen hiphop idag! instruktören blev sjuk... hoppas hoppas att det blir modern dans imorgon... det gillar jag!
Hade förresten snabb-besök av fina fröken Elena i morse, frukosmys! Verry nice!

Underbara måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar