söndag 27 februari 2011

Kontrasternas helg!

Från att ha tränat olika pass hela förra helgen så blev det nu en ordentlig slappar helg i Norge.
Jag och Johanna tog bussen för att hälsa på några vänner. Vi blev ordentligt bortskämda med hemmalagad pizza och strawberrydaquri! Började fredagen med god middag, vin och mys. Känns helt galet att det ibland går flera år mellan varje gång vi ses! Så vi har redan planerat i en sommarresa till Oslo! Tack och lov blev det inte så mycket VM, tvn var på och norrmännen hejjade på i soffan medan vi svenskar var måttligt roade. :)
Vi kan sammanfatta helgen med soffmys, vin, dans, mat, godis och otroligt goa, fantastiska, omtänksamma och roliga norskor!

Tack Kristine, Trine, Marit, Karin, Jeanette och Johanna för en alldeles, alldeles Underbar helg :)

Nu har jag en spännande arbetsvecka framför mig! Kanske blir det en del nya arbetsuppgifter...
Har möte inplanerat med chefen Åsa. Bland annat ska vi bolla lite hur jag ska utvecklas och hitta nya mål med mitt instruerande. Ser fram emot det.

Håll tummarna för mig i veckan :)

Må bäst!

4 kommentarer:

  1. Heej Sara,

    Fasen va kul att hitta på dig. Du verkar ha många järn i elden, precis som alltid vad jag minns från skoltiden på vasa. Ha de gött!

    //Daniel J

    SvaraRadera
  2. Hihi det kan nog stämma... Har alldeles för många saker för mig :p
    Kul att du bara hamnade här! Hur kom det sig? Kram

    SvaraRadera
  3. Jag har ju aldrig varit någon atlet direkt, men iochmed att jag har haft problem med ryggen en tid och svårt att känna mig motiverad att gå till gymmet så googlade jag på träningsinspiration och då dök ett välbekant namn upp som jag bara var tvungen att undersöka vidare=) Kram

    SvaraRadera
  4. hahaha träningsinspiration alltså! Då hoppas jag att du fick just det! :)Gymma och rörlighetsträning är det bästa mot en ledsen rygg! Hoppas att du får motivation att gå till gymmet, det brukar vara värt det när man kommer in i träningen igen... ingen vill ju ha ont! =)
    kram

    SvaraRadera