torsdag 3 februari 2011

ÄLSKAR TORSDAGAR!

Visst jag är trött när jag ska kliva upp ur sängen... trots att klockan är 8... men när jag har masat mig iväg till Sportlife Ullevi så börjar en fantastisk dag!
Mina Seniorer är dem gulligaste i stan! De är min största inspirationskälla! De blir starkare och förbättrar sin teknik för varje pass. De är så himla positiva och vill så väl! Sen att de bara är där för att de ska få kaffe och kaka det är en helt annan sak... de får umgås, så kommer träningen på köpet! Fett najs!
Sen är det Zumba och S-core. Det verkar som att många saknar min afro... men jag börjar omvända dem till zumban. Såklart vill man ju kunna köra alla klasser, men ibland måste man spara på krafterna och prioritera.
Det gör jag nu när det inte blir någon afro den här terminen. Men vem vet, kanske blir det afro istället för zumba nästa gång :)
Nu ska jag kila iväg och jobba.
Står och hänger i receptionen på Sportlife Domkyrkan. Det som är skönt med torsdagar är ju såklart också att fredagen och helgen närmar sig med stormsteg!
Fina Emma har fyllt år och ska ha kalas!
Stort gilla på den!
Ha det bäst sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar