måndag 14 februari 2011

Min kärleksförklaring till dig!

Alla hjärtans dag! En ganska överskattad dag i mitt tycke... Men visst jag kan köpa att det är mysigt att bli påmind om vilka som tycker om just mig. Även om jag också tycker att det inte krävs en speciell dag för att visa uppskattning!
Dock tänker jag ändå ta dagen i akt och tala om hur mycket just DU betyder för mig!
Kära kollega! Dina positiva ord och uppmuntran gör alltid min arbetsdag lättare! Det är fantastiskt att du alltid ställer upp när jag inte kan arbeta i receptionen eller hålla klass.
Sedan att du i många fall gör mig löjligt stolt när du visar på enorm utveckling som instruktör, det gör mig otroligt glad och rörd!
Många roliga och smått galna stunder har vi tillsammans! (tex senast lördagkväll 05.00) som bonus är vi inte bara kollegor utan också vänner!
På tal om mina vänner! Jag fullkomligt älskar alla våra roliga stunder som vi har haft tillsammans, oavsett om det bara är ett tillfälle eller hundra!
Mina närmaste närmaste! Fröken Henningsson min tvillingsjäl och mastermind! Vad skulle jag göra utan dig!?
Emma ljuvliga blomman som alltid håller mig ung... Eller kanske äldre och klokare i vissa forum :) ni är världens bästa vänner och fin fina människor!
Martin NR får en riktig lite senare :)
Min familj som ställer upp i vått och torrt! Vi finns alltid där för varandra! Även om vi inte har daglig kontakt så vet vi ändå vart vi står! {>
Du som bara har "halkat in" här, kanske fick med dig lite inspiration eller tankar, eller så delar du med dig av det just nu! Utan er hade jag nog inte haft kraft till att fortsätta skriva!
Hur som helst så är jag glad och tacksam att det finns så många godingar där ute som gillar mig och det jag gör!
DU och din närvaro gör mig lycklig!
Så ut med er och sprid lite lööööv... :)

Älska mig mest,
när jag förtjänar det minst,
Då behöver jag det bäst!

Make Lööv not war

Hahaha ni fattar?!
Kram världens käckaste Sara




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar