söndag 6 februari 2011

Lovelylördag

Rep med dusko! Gillar att min telefon vill stava hans namn till diskotek :)
Så här kan det se ut när man försöker få ihop koreografi...

Sedan blev det lunch, indisk mat i kistan innan jag begav mig till Sportlife Ullevi för att leka med ett härligt möhippegäng! Shakira och hennes crew.
Avslutade kvällen i Långedrag hos Emma och Zacke, mysigt kalas med god mat, mega mumsig äppelkaka och gott dricka!
Underbar söndag (med undantag för ett viss illamående)
Möte med miss Majsan på domkyrkan, planerat en riktigt grym inspirationsdag!

Nu blir det film och lite mer slappa!
Om jag inte har sagt det tidigare så STORT gilla med ledig helg!

2 kommentarer:

  1. Hej Sara!
    Jag är här inne och kikar titt som tätt, men inte gjort mig hörd riktigt... Tror vi kommer gå samma coach utbildning till våren? Kul kul!!
    Vi höres!
    // Jennie

    SvaraRadera
  2. Hej! Ja vad roligt det kommer bli! Ser supermycket fram emot det!
    Det är inte alls så långt kvar nu... Hoppas på att tiden kommer gå fort innan dess :p
    Å Grattis till den lilla! :)
    Kram sara

    SvaraRadera