onsdag 9 februari 2011

Morgontankar med Mumin

Sitter i köket och börjar sakta vakna till liv ( ja vet att ni alla varit uppe sen länge) men onsdagar är min sovmorgons dag!
Hur grymt är inte det! Känner mig otroligt bortskämd :) sen ska jag ju jobba hela kvällen... Men iallafall.. :)

Det är sol ute och jag hör fågelkvitter!
Funderar på att ta mig ut och njuta av att våren börjar komma... Men för att vara helt ärlig blir det nog soffan och datorn en timme till :)
När jag kikar ut mot solen så ser jag något som inte riktigt hör våren till... Julstjärnan som hänger där, kanske borde man plockat bort den ihop med de andra julprylarna... Men den är ju så fin! :)

Galen träningsvärk! Tror att jag har sträckt mig i framsida lår... Min MRL på Sportlife domkyrkan igår var inte att leka med! Ont ont ont i just Njae inte mage... Men rumpa och lår! Ajj!
Träffade en härlig medlem på gymmet igår! Hon fyller 40år 3 juni och jag fyller 30 (läs 25;) 2 juni, så vi gjorde en liten deal. Vi ska s-core minst två gånger i veckan ( man får inte bara snygg mage utan grym hållning, rörlighet osv) så ska vi ligga i med vår träning för att vara riktigt fab i början av juni! Oh It's on! Nu ska det bli ordning på torpet!
Inge mer godis och fikabröd på veckodagarna! ( det är Martins och min deal) duktig flicka måndag 00.01 till fredag 17.00 :)

Nu ska jag sluka det sista av morgonkaffet och gå till domkyrkan!
Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar