tisdag 8 februari 2011

Hipidihop!

Hiphop var på schemat igår, jag var på dansforum.
Det är fantastiskt nyttigt att testa på träning på andra ställen... När man kommer så är bemötandet inte dåligt... Men inte bra heller... Receptionisten stirrar in i datorn tills du säger till att tex kortläsaren inte fungerar, då får man såklart hjälp... Dock ingen förklaring. Instruktören kommer alltid fem minuter sent och säger att hon alltid kommer göra det, men tycker att hon kompenserar upp det genom att dra över på tiden :) kanske inte jättebra för de stackare som har tider att passa efteråt...
Nyttigt att få känna sig vilsen och lite malplacerad! Min första tanke är hjälp jag kan ingenting och så envisas jag med att försöka gömma mig i vänstra hörnet.. Mitt trygga hörn!
Livsfarligt att stå mitt i salen! Förstår hur mina deltagare känner varje gång jag tvingar fram dem ett par steg!
Och inte nog med det!
Här envisas de med att dela in oss i grupper så att ena gruppen kan sitta och titta på (endast mig såklart så att jag blir ännu osäkrare och kommer av mig totalt) varandra... :)
Och nu när jag äntligen börjar lära mig hälften av koreografin så ska hon byta nästa gång! Puha!
Ingen hiphop karriär för den här aerobictjejen :p
Däremot ökad förståelse för nybörjare!
Ikväll blir det modern dans, det funkar desto bättre, jag gillar att rulla runt på golvet! Lätt det bästa passet i veckan...

Eller Kanske delad första plats med Sportlifes seniorer...

Bra är det i alla fall för Mumin!
Like it alot!


Ordbajsat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar