torsdag 17 februari 2011

Fridayfun

Ledig och ändå vaknar jag runt 07.00... Känns inte ok! Hade velat sova några timmar till... Fast å andra sidan känner jag mig rätt utvilad :) näpp fånga dagen med ett blogginlägg istället.
Igår var en dag med spännande instruktörsutmaningar... Ullevi stod utan headset. Zumban funkar ju bra vid sånna här tillfällen... Jag gillar att instruera visuellt och inte prata så mycket. Egentligen så vill Zumba fitness att deras instruktörer inte ska använda headset just för att fokus ska ligga på musiken.
Men eftersom vi vill att alla ska kunna följa med och få ut så mycket som möjligt av sin träning så använder vi oss av både visuella och verbala instruktioner.
Hur som helst så gick det jättebra med zumban... S-core däremot... Vad * gör man... Det blev en variation av gap och skrik och visa stående... Måste verkligen ta mig en funderare på det där till nästa gång det händer :)
Men fredag idag i allafall! Jag ser fram emot en lunch med fräna fröken Strindberg! Sen en ljuvlig massage, ska testa på den på sportlife linne.
Sist men inte minst så ska jag leka någon timme med majsan, step korra står på schemat!


Som vanligt är jag en retsticka... ;)
På onsdag Dancefusion, blir det grym house step på domkyrkan klockan 16.
Missa inte detta!
Önskar dig en strålande helg!

Bloggat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar