tisdag 22 januari 2013

Sh'bam 12! Min kopp av T! ;)

Idag filmar Les Mills sina masterklasser och jag har varit på Bodybalance och SH!BOOOM!!!!
Det var helt sjuuuuukt svettigt och grymma låtar! Galet rolig upplevelse! Jag och svenska Emma körde en limbo med Rachel, hade varit ball om det kom med på videon... Men om jag syns så kommer jag förmodligen så helt död ut... ;) Det va galet varmt och tungt!
Men som sagt en grym upplevelse!!


Miss Red and Mr T!
(Åsa! Jag hälsade från dig och han saknar dig massor!)

Nu är jag D ö d!
Inspirerasmedmig!

3 kommentarer:

  1. Men sööööötnos!! Du strålar och ser så sjukt fräsch att jag bävar för att sitta mittemot dig blek och schleten i februari.. ;) Ha det underbart och NJUT babe! Because your worth it!

    SvaraRadera
  2. Håller med Åsa här. Tror aldrig jag sett någon utstråla så mycket glädje och "måbra-energi" någonsin. Blir glad bara jag ser kortet. :-)
    Keep it up!

    SvaraRadera
  3. Hahaha ni är för söta!
    Kram från rödansiktet som nästan dog av utmattning! ;)

    SvaraRadera