torsdag 3 januari 2013

Misshandel!

Då var det dags igen!
Hade en tid bokad med min PT!

Innan jag börjar såga timmen ;)
Så vill jag förtydliga att hon är grym den där lönnen!
Kunnig, effektiv, flexibel(snygg) OCH sjukt bra!
Men könsord vad jobbigt det ska vara h e l a tiden! Det blir liksom aldrig lättare!
Idag kombinerade jag spykänslan med lite lätta skelningar!
Började med den här apparaten!
Seriöst! Vem som helst kan ju se att man inte ska använda den överhuvudtaget!(lika lockande som en gynstol!) livsfarligt!
Sen blev det magövning från helvetet!(Försöka få pinnen runt fötterna, det handlar om millimetrar!)

Snäll PT som tar kort när man inte har en sekunds ork kvar! Hon känner mig för väl och spelar på "linslusgenen" som får mig att försöka några reps till! Daaarn! ;)

Längtar till måndag, då blir det lite gladare träning ;)
Dansstep på domkyrkan 18.30!
Whoooop!

Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar