måndag 28 januari 2013

Filmingday baby!

Då var det dags för filmning på Les Mills igen! Tiiiiiidigt på morgonen!
Dem började med Bodystep kl 7.30...
BodyCombat nummer 56 8.30 BOM!
BodyJam 65 direkt efter!
Sjuk morgon! Jag är ju tröttast i stan så att kickstarta med en Combat 8.30... Intressant! ;)


Me och fröken Gibson!


Bodystep


BodyCombat som för övrigt var grym!!!! Matrix säger jag bara! :)


SofieJamtheMan! Grym start på dagen! Nu ska jag ut å bränna mig.... ;)
Inspirerasmedmig/villfortfarandeinteåkahem!!!

2 kommentarer:

  1. Så roligt att få läsa om en sådan upplevelse. Har ganska nyss hittat till din härliga blogg och jag kommer att komma tillbaka, helt klart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt! :)
      Jag kan verkligen rekommendera en tur till Auckland om du gillar Les Mills!
      Specielt om du är LMinstruktör kan jag tro!? :)
      Det är en otrolig upplevelse!
      Två tummar upp! :)

      Radera