lördag 19 januari 2013

Abel Tasman Nationalpark (underbar strand och natur)

Idag har jag hängt med min nyfunne vän/beachguide Rodrigo!
Han har bott här i nästan 10 år och har rätt bra på läget så jag hängde med honom till Kaiteriteri.


Riktigt fin beach!


Sen tog vi båten till Anchorage för att strosa till Cleopatras pool.(aquataxi)


#fotmothav


Solen försvann lite längst vägen... Men det var ganska skönt eftersom vi skulle gå ett par timmar! ;)


Inte så tråkiga vyer från det lilla berget!


Framme! Jag badade faktiskt till slut, fastän det va SNORkallt!


Spöade Mr R i "tre i rad"


Han tog mig även med till ett grymt sushiställe!
Imorgon ska det bli fint väder så jag kommer förmodligen bränna min lilla bleka svennekropp! kurrrrr! ;)

Inspirerasmedmig!

2 kommentarer:

  1. Så roligt att få följa med dig på din resa!! Många fina bilder och rolig text, humor i högklass! Jag skrattar en hel del!! Blir avundsjuk eftersom jag själv varit på NZ och vill tillbaka dit, walking memorylane!
    Ha det bäst och NJUUUUT!!

    /Skåningen

    SvaraRadera
  2. Haha härligt Charlotte!
    Ska försöka göra dig ännu mer sotis! ;)
    Njuter så mycket jag kan! :)

    Kram på dig!

    SvaraRadera