lördag 12 januari 2013

Rotorua och fisande källor?!

Dit ska vi nu.
Klockan är 06.00 och jag känner att Sofie inte kan sova i våningssängen över mig. Kan bero på musiken som spelas utanför rummet. Lite konstigt är det ändå,.. Jag sov som en stock igår! :p
Ja ja det gör inget för snart ska vi vidare. Kl 7.00 tar vi bussen till Rotorua som blivit framröstad till nya Zeelands finaste stad två år i rad. Tydligen finns det leriga varma källor där som luktar fis, enligt min lillebrors kompis som är härifrån.
Får se om det är något att ha. ;) Kommer endast stanna en natt.
Sen ska vi vidare till Napier.

Hello roadtrip! :)

Hoppas att ni har det bra i Sveden! Hörde att det har snöat igen!! :)
Som kontrast till det så drog jag på mig liiiiite för mycket röd solbränna igår.... ;)

Pöss å kram


Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar