torsdag 10 januari 2013

Flygplatshäng!

Med Wifi, vilken grej! Nån slags kontakt med omvärlden! ;)


Hittade min plats direkt i London statoils lilla påfyllnadsstation, med olika kontakter. Kändeig direkt hemma! :) Dock minus för 8 dollars Wifi/dygn. (Snålmumin)


Massa shopping och en hel hylla ifall man är sugen på mens...


Flyget från London till Hongkong bestod av Zlatan, lite sömn och tillbakaspolningar och en film.
Jag ser förfärlig ut men känner mig ändå hyfsat pigg med ca tre timmars sömn!


Hongkong!
nu sitter jag på övervåningen där alla restauranger är! vågade inte ta någon knallgul kyckling. Ställde mig i MCdkön(som alla andra) men gav upp och köpte en macka på stället bredvid. STORT misstag! Både luktade och smakade bensin!

Enda plus med Hongkong är gratis Wifi... Än så länge iaf!

Nu är det bara en "natt" kvar på flyget!
Sen Helloooo Auckland!

Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar