söndag 22 september 2013

Super Sunday(En annorlunda hemgång!)

Då var det dags att lämna Stockholm och ytterligare ett lyckat SS bakom sig!
Även en shbamfilmning rikare!


Tyvärr har jag fotat extremt dåligt i år så jag kommer inte att bjuda på någon fotobomb som jag brukar! Tyvärr i know!! Du får kolla in instagram #lmnsuper istället om du är nyfiken! :)

Hur som helst! Som vanligt strular SJ med biljetter, tider och ersättningsbussar vilket gjorde att mitt tåg blev en buss och avgången ändrades.

Det gjorde mig inte så himla mycket trots att jag var ett MEGAtrött troll!!
Speciellt inte när jag fick första parkett på bussen!
Guideplatsen med en Turkisk busschaufför! Hello Lycka! Givetvis drog jag alla mina turkiska ord och va nästan nära att slåss för att få säga några ord i mikrofonen! ;) haha nostalgitripp! ;) cok gusel!!(eller hur det nu kan tänkas stavas!)


Kom i allafall på tåget i Södertälje och tuffade på till Hallsberg. Där skulle jag byta tåg och eftersom det bara var fem minuter till avgång så var jag rätt så stressad!!

Nöjd med att i alla fall ha kommit på tåget, trots fel vagn så slår jag mig ner i kaféet och visar upp min biljett för konduktören(heter det så?)
JAPP där blir det en trött, ledsen och chockad mumin som får besked om att hon har gått på fel tåg. Näj!!!!???! Hur är det möjligt liksom...
Ja ja snäll Janne lät mig åka med hela vägen till Göteborg och eftersom mitt egentliga tåg var försenat kom jag hem en timme tidigare!!!

T A C K för det!!!!
Nu SOVA!
Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar