måndag 9 september 2013

Nä ja orkar fan inte!

Som en rebellisk tonåring säger jag det till mig själv!
NÄ ja orkar fan inte träna idag!
Min hals kändes lite tjock imorse, och jag såg uppenbarligen alldeles för trött ut när min kollega sticker upp huvudet över skärmen och undrar om jag verkligen mår riktigt bra?!

Hahaha NÄ! Ja är en tröttmössa, idag(och alla andra dagar innan klockan 10) men anyway!
Min plan var att jag skulle ge mig ut och springa idag...
Men när jag känner efter så säger mina ögon, hals och kropp
-NO WAY!! Så, jag skiter i det!
Proppar i mig tio olika lökar samt frukter och hoppas på att kusinvitamin ska göra mig piggare! Antioxidantbom!


Men imorgon ska vi dansa! Det är alltid lättare att motivera sig till det istället för att springa! ;)

Exclusiv 17.40 Whoooop!

Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar