fredag 6 september 2013

Mål & motivation ShBOM!

Igår kväll var jag på föreläsning med snyggaste Amanda Larsson! Arvikarna börjar invadera min blogg känner jag... MEN med all rätt! Vad har dem i vattnet därborta egentligen?!?
Uppenbarligen nått som ger muskler, brains and looks!!! Yeeeeah!
Idag hade Amanda sin första föreläsning! Fantastiskt roligt att få vara med i början av hennes resa, för mina vänner, jag lovar att ni kommer att se mer av den här tjejen! Hon kommer erövra dem stora scenerna. L ä t t!

För målinriktad, ja det är hon.
Och även om det inte var några större nyheter så är det alltid bra med en påminnelse och att få tid att faktiskt tänka på vilka mål man har i livet... eller kanske lite mindre mål så som träning.


Kom ihåg var ni såg henne först! ;)



Idag blev det SH'BAM på lunchen!
Nästan hela kontoret var med och busade och nu har även JAG testat Sh'bam 13.
Mina medlemmar ligger alltid före mig! (tjuvtränar på Åsas och annikas pass)
Gillar det inte! ;)
Release och Zumbainspirationsdag i helgen.
Dans dans dans dans!
DET gillar jag! :)

Nu är det snart helg och soooool!
Det krävs inte mycket... L Y C K A!

Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar