söndag 1 september 2013

Joggar genom regn och sol!

Regn och sol, duggregn, solsken, ösregn, solsken... Så höll det på idag! Efter regn kommer solsken!
Men jag måste erkänna att jag springer hellre i regn än värme!
Eller ja... Springer och springer... Nu saltar jag lite! ;)

Idag gick jag till skatås och joggade hela 5 km spåret! Mitt mål var att jag skulle jogga oavsett hur trött jag blev, alltså inte gå eller stå still!
Oh det klarade jag! :) ...även fast jag såg ut som en snigelfarbror i vissa backar... Så tog jag mig ändå runt! Löjligt nöjd med mig själv! Sen gick jag såklart hem igen.... Men ändå Rekord!!! :)


Älskar runkeeper-appen!!!
Imorgon blir det hårdkörning! PT OCH Sh'bam på Exclusiv... vad tänkte jag där?!!
Förmodligen att det är dags att bli stark! ;) tredje träningsveckan här kommer jag!!! whooop!!!

Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar